Toimitusehdot

 

Tilaaminen

Tilaamisen yhteydessä asiakas sitoutuu noudattamaan aina sen hetkisiä tilaus- ja toimitusehtoja. Anna tilauksen yhteydessä kaikki pyydetyt tiedot, jotta voimme varmistaa toimituksen mahdollisimman sujuvan etenemisen sinulle.

Verkkokauppaan jätetty tilaus on sitova. Mikäli tuotteen toimitukseen liittyy jotain tekijöitä, jotka muuttuvat sovitusta, kuten toimitusaika, tuotteen ominaisuudet tai muu vastaava tekijä, ilmoittaa huippukaluste näistä asiakkaalle, jotta voidaan varmistaa molemminpuolinen tyytyväisyys toimitukseen.

Toimittaja vastuu rajoittuu toimitettujen tuotteiden osalta kaupan purkamiseen ja maksettujen tuotteiden kauppahinnan palauttamiseen. Huippukalusteella on oikeus evätä tilaus tarvittaessa.

Verkkokaupassamme myytävät tuotteet valmistetaan pääsääntöisesti Aasiassa, Yhdysvalloissa ja Euroopassa. Tarkempia tietoja voi tarvittessa kysyä asiakaspalvelustamme. Suurin osa myytävistä tuotteistamme löytyy heti toimitukseen Kajaaniin varastolta, jolla taataan nopea ja sujuva toimitus.

Toimitus

Toimitamme tuotteitamme Suomen alueelle kiinteään 20€ toimitushintaan per tilaus kotipihaan toimitettuna. Tilauksessa voi olla kuinka paljon tahansa huonekaluja mutta toimituskulu on kiinteä 20€. Emme toimita tuotteita Ahvenanmaalle. Pienemmille tuotteilla voit valita myös noudon postista tai matkahuollolta. Mikäli valitset toimitustavaksi nouto postista- tai matkahuollosta, toimitetaan lähetys paikkakuntasi pää postiin tai pää matkahuoltoon. Mikäli haluatte paketin lähialueesi pakettipisteeseen, tulee tästä laittaa maininta lisätietoja kohtaan tilausta tehtäessä. Huomioithan että lähipisteeseen toimitettaessa paketin mitoilla on rajoituksia. Voimassa olevat rajoituksen näette sivuilta www.posti.fi tai www.matkahuolto.fi. Tuotteen kokonaishinnan toimituskuluineen näette lisäämällä tuotteen ostoskoriin. Suomen ulkopuolelle toimitettaessa sovimme toimitusmaksun asiakkaan kanssa tilauskohtaisesti. 20€ toimitusmaksu koskee kalusteita. Huvimajat, kodat, ladot ja kotien varustuspaketit ja muut rakennukset toimitetaan lisärahdilla joka lisätään toimituskuluihin. Rakennusten mahdolliset lisärahdit näkyvät tuotteen lisätietoja kohdassa. Rakennuksia vastaanottaessa asiakkaalla tulee olla valmiuden purkaa tuote kuljetusautosta. Esimerkiksi tynnyrisaunat toimitetaan valmiiksi kasattuina.

Rahdinkuljettaja ilmoittaa tuotteen saapumisesta asiakkaalle asiakkaan tilauksessa antamaan puhelinnumeroon. Tuotetta ei tarvitse vastaanottaa rahdinkuljettajan ilmoittamana aikana, vaan tuotteelle voi sopia kuljettajan kanssa ajan, jonka on sovittava myös kuljettajan aikatauluun. Toimituksen voi sopia myös eripäivälle. Tällöin tuotetta säilytetään lähimmässä terminaalissa siihen saakka kun toimitus voi tapahtua. Yli viikonmittaisesta säilytyksestä terminaalissa kuitenkin veloitetaan erikseen. Huomioon otettavaa on että pienemmille paikkakunnille tuotteiden toimitukset eivät välttämättä toteudu jokapäivä, vaan toimitus voi olla tiettynä viikonpäivänä paikkakunnasta riippuen. Tuotteet toimitetaan arkipäivisin pääsääntöisesti kello 8-16 välisenä aikana. Mikäli vastaanottaja on yritys, toimitetaan tuote suoraan yritykseen ilman erillistä yhteydenottoa. Mikäli haluatte soiton ennen toimitusta yritystilauksissa, tulee tästä laittaa maininta lisätietoihin tilausta tehtäessä. Tilausta tehdessä voi lisätietojakohtaan ilmoittaa mikäli vastaanottaja haluaa toimituksen tapahtuvan tietyllä viikolla. Tällöin laitamme tuotteen matkaan vasta sitten kun toimitus on ajankohtainen. Näin asiakas voi tilata tuotteen etukäteen ja varmistaa että tuotetta on varmasti saatavilla haluttuna toimitusajankohtana. Tällöin tuotetta säilytetään varastossamme, eikä erillistä veloitusta terminaalissa säilytyksestä tule. Huomiotavaa: Kuljetusyhtiö voi myös toimittaa tuoteen ilman erillistä ilmoitusta vastaanottajalle mikäli jakoauto on alueellasi liikkeellä. Mikäli vastaanottopaikassa ei ole ketään paikalla, palautuu tuote tällöin terminaaliin toimitusajan sopimista varten.

Suuremmat kalusteet kuten painavat lipastot, senkit, ruokaryhmät, sängyt ja sohvat toimitetaan asiakkaalle kotipihaan lavalla toimitettuna, niin lähelle kuin kuljetusautolla on mahdollista saapua 20€ toimitusmaksulla. Tilaajan on otettava huomioon tiekohtaisen painorajoitukset. Mikäli toimitusosoite ei ole kuorma-autotie kelpoisessa osoitteessa, toimitetaan lähetys niin lähelle kuin kuljetusautolla on mahdollista saapua. Vastaanottaja huolehtii tällöin tavaralähetyksen perille toimittamisesta. Mikäli asiakas haluaa painavalle tuotteelle tai kalustelähetykselle huoneistoon saakka kuljetuksen, tulee ostoskorissa tilausta tehdessä valita nämä valinnaiset maksulliset lisäpalvelut tilaukseen. Huoneistoon saakka kuljetuksesta veloitetaan 60€ lisäveloitus. Mikäli tilattu tuote on suuri, eikä vastaanottaja auta tuotteen sisäänkannossa, on lisäveloitus sisäänkannosta+apumiehestä 120€. Normaalit kevyemmät yhdenhenkilön kannettavat lähetykset kuitenkin toimitetaan kotiovelle saakka, mikäli nämä ovat matkahuollon tai postin kuljetettavissa 20€ toimituskululla.

Toimitusaika

Tehdastilattavissa huonekaluissa on yleensä maininta tuotekuvauksen kohdassa, jossa selkeästi kerrotaan arvio tuotteen toimitusajasta. Mikäli toimitusaikaa ei ole mainittu, löytyy kyseinen tuote yleensä heti varastosta, joka tarkoittaa toimitusajan olevan noin 7-arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole heti varastossa, on tuotteen arvioitu saatavuuspäivä ilmoitettu lisätietoja kohdassa tuotekoodin alapuolella. Huomioon otettavaa on esimerkiksi kesäaika, sekä joulu,  jolloin tehtaat ovat yleisesti lomalla. Kesäaika ja joulu vaikuttaa tehdastilattavien tuotteiden toimitusaikaan pidentävästi, mikäli tuotetta ei ole heti saatavilla varastosta.Mikäli ostoskorissa on useita eri tuotteita, toimitetaan tuotteet asiakkaalle pisimmän toimitusajan omaanvan tuotteen mukaisesti.

Mikäli toimituksissa tapahtuu oleellista viivästymistä, ilmoitamme siitä tilaajalle ensitilassa. Joillakin kalustesarjoilla voi olla kuukausien toimitusaika, mikäli tuotteen kysyntä on ylittänyt tarjonnan. Heti varastosta löytyvät tuotteet lähetämme asiakkaalle mahdollisimman pian maksettaessa laskulla, osamaksulla, joustorahalla tai pankkipainikkeilla. Ennakkolaskulla maksettaessa lähetämme tavarat vasta kun asiakkaan maksusuoritus näkyy järjestelmässämme. Jotkin tuotteet voivat olla loppuunmyytyjä ja tieto tästä ei aina päivity reaaliajassa verkkokauppaamme. Mikäli tilaus on tehty ja tuote maksettu etukäteen pankkipainikkeilla, huippukaluste ilmoittaa ja peruuttaa jo maksetun kauppasumman asiakkaalle mahdollisimman pian. Tilauksenteon jälkeen tilaajalle saapuu hänen antamaansa sähköpostiosoitteeseen tunnukset tilausseurantaan. Tilausseurantaan päivitetään toimitusaikatietoja kun tilaus on käsitelty.

Hinnat

Sivuillamme näkyvät hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron. Mikäli hinnat muuttuvat tuotteen oston ja toimituksen välillä, toimitamme tuotteet ostohetkeen perustuvalla hinnalla lisättynä toimituskuluilla. Ennakkolaskulla maksettaessa laskutuslisää ei peritä. Huvimajat, kodat, ladot, varastot ja kotien varustuspaketit ja muut rakennukset toimitetaan lisärahdilla joka lisätään toimituskuluihin. Rakennusten mahdolliset lisärahdit näkyvät tuotteen lisätietoja kohdassa. Mikäli mainintaa lisärahdista ei ole, ei sitä myöskään peritä.

Takuu

Tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen kuuden kuukauden takuu ellei pidemmästä takuuajasta ole mainittu tuotteen kuvauksessa. Mikäli tuotteessa ilmenee vikaa takuuaikana tulee asiakkaan olla yhteydessä huippukalusteen asiakaspalveluun. Asiakas on velvollinen toimittamaan tarvittavat kuva/videomateriaalin sähköpostiimme tarvittavaa takuu analysointia varten. Huippukaluste vastaa korvaavan tuotteen/varaosan lähetyksestä asiakkaalle. Mikäli tuote on lähetettävä vian vuoksi korjattavaksi tulee se palauttaa huippukalusteelle antamiemme ohjeiden mukaisesti. Asiakas on velvollinen pakkaamaan korjaukseen lähetettävän tuotteen huolellisesti. Asiakas vastaa paketoinnista ja pakkausmateriaaleista. Asiakkaan tulee toimittaa omakustanteisesti tuote huippukalusteen määräämään paikkaan, esimerkiksi matkahuoltoon. Huippukaluste maksaa rahdin varsinaisesta kuljetuksesta. Huippukaluste ei vastaa tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneista vauriosta ja vioista, eikä asiakkaan virheellisestä tai huolimattomasta kalusteen kasaamisesta. Tuotteen normaali kuluminen ei kuulu takuunpiiriin, esimerkiksi jousiston kuluminen sängyissä, maalipinnan / lakkapinnan kuluminen tai naarmuuntuminen huonekaluissa. Myöskin sohvan pehmusteiden painuminen käytössä on normaalia, eikä kuulu takuun piiriin. Myöskin puukalusteilla on kosteuden ja lämpötilavaihtelevuuden vuoksi ominaista vääntyily ja eläminen, näissä tuotteissa takuuasiat käsitellään aika tapauskohtaisesti, ottaen huomioon siihen liittyvät olosuhteet. Huonekalujen puhdistukseen ei saa käyttää voimakkaita tai hankaavia puhdistusaineita, ne voivat vahingoittaa tuotteen pintaa. Lue aina puhdistusainevalmistajan suositukset ennen käyttöä, tai käytä tuotetta ensin näkymättömään kohtaan. Tuotteen virheellinen hoito ei kuulu takuunpiiriin. 

Maksutavat

Maksutapoina verkkokauppaamme käy Ennakkolasku, Lasku 14 päivää maksuaikaa, Osamaksu, sekä Checkout pankkipainikkeet. Lasku 14-päivää ja osamaksu vaihtoehdon tarjoaa Klarna. Checkout pankkipainikkeilla maksettaessa asiakkaan tunnistaminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla. Checkout pankkipainikkeiden alta löytyy mm. Jousto- Collector ja Everyday lasku ja osamaksu palvelut.

Ennakkolaskulla maksettaessa lähetämme tilauksen tekemisen jälkeen maksutiedot asiakkaan sähköpostiin. Maksutiedot lähetetään arkipäivisin, joten esimerkiksi viikonloppuina tai iltaisin tehdyistä tilauksista asiakas saa ennakkolaskun sähköpostiinsa yleensä seuraavana arkipäivänä. Ennakkolasku- maksutavalla maksettaessa toimitusaika on pidempi kuin muilla maksutavoilla, koska maksun siirtymisessä kestää noin 2-3 pankkipäivää. Ennakkolasku tulee suorittaa 7-päivän kuluessa saapumisesta.

Klarna payments maksuaikaa vaihtoehdolla maksettaessa tuote toimitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian Klarnalla maksetta voit valita lasku- tai osamaksuvaihtoehdon. Klarnalla maksettaessa toimitus voidaan tehdä ainoastaan tilauksessa annettuun laskutusosoitteeseen.

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä .
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä .
  • [PLEASE ADJUST ABOVE AND BELOW IN ACCORDANCE WITH THE PAYMENT METHODS USED]

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä . Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

 

Checkout-pankkipainikkeet vaihtoehdolla maksettaessa asiakas voi maksaa tuotteen heti pankkipainikkeilla omasta verkkopankistaan tai useilla eri lasku- tai osamaksuvaihtoehdoilla nopeasti ja turvallisesti. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Checkout maksunvälityspalvelulla voit valita useita eri lasku- ja osamaksuvaihtoehtoja

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa! Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Huippukaluste.fi toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

 

Reklamaatiot

Mikäli tuotteessa on jotain vikaa, tai se ei mielestäsi vastaa tilaustasi, ota yhteyttä mahdollisimman nopeasti meihin asian korjaamiseksi. Asiakkaan velvollisuutena on tarkistaa toimituksen / tuotteen kunto ja oikeellisuus sen saapuessa. Mahdollisista laatu- tai kuljetusvauriosta ei ole mahdollista myöhemmässä vaihdeessa reklamoida, jos niitä ei ole tehty heti tuoteen vastaanoton jälkeen. Mahdollisesta vauriosta tulee laittaa aina maininta rahtikirjaan vastaanotton yhteydessä mikäli paketti vaikuttaa vaurioituneelta. Mikäli tuote on viallinen vaihdetaan se uuteen tai korjataan tarpeen mukaan. Mikäli huippukaluste katsoo viallisen tuotteen olevat korjauskelpoinen tulee asiakkaan pakata tuote alkuperäiseen pakkaukseensa ennen korjaukseen lähetystä. Tuotetta vastaanotettaessa tulee rahtikirjaan aina laittaa maininta mahdollista kuljetusvauriosta ennen rahtikirjan allekirjoitusta, mikäli paketti vaikuttaa vaurioituneella. Mikäli tuote on kuljetusvaurioitunut tai viallinen ei huippukaluste ole vastuussa tuotteen vaihdon mahdollisesti aiheuttamasta lisätoimitusajasta tai mielipahasta. Huippukaluste vastaa kuljetusvaurioituneen tuotteen, sekä korvaavantuotteen rahdista. Jos asiakas on koonnut tavaran käyttöön ja haluaa tuotteen palauttaa syystä tai toisesta vastaa asiakas tuotteen purkamisesta ja huolellisesta pakkaamisesta. Huippukaluste ei vastaa asiakkaan käyttämästä ajasta ja vaivasta jota tuotteen kokoaminen, kantaminen, siirtäminen, purkaminen tai jälleenpakkaminen aiheuttaa. Mikäli asiakas käyttää tuotteiden kantamiseen, siirtämiseen, kokoamiseen tai käyttöönottoon ulkopuolista maksullista apua ei huippukaluste ole vastuussa näistä aiheutuneista kuluista. Jos lähetyksestä puuttuu mahdollisesti osia, tai kokoamiseen tarvittavia heloja, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä huippukalusteelle joko puhelimitse- tai sähköpostitse. Tällöin huippukaluste toimittaa asiakkaalle mahdollisesti puuttuvat tai vialliset osat. Huippukaluste ei vastaa asiakkaan itse ostamista heloista tai osista. Huomioon otettavaa on myös että huonekalujen näkymättömät pinnat ovat viimeistelemättömiä, eivätkä ole aihe reklamaatioon (pöytien alapinnat, sohvien pohjat, laatikoiden sisäpinnat yms). Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. (www.kuluttajariita.fi)

 

Palautusoikeus

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on asiakkaalla oikeus perua tilauksensa 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksen edellytyksenä on, että tuote palautetaan samassa kunnossa, kuin se saataessa oli (käyttämättömänä myyntikunnossa). Mikäli asiakas laiminlyö tuotteen paketoinnin ja tuote vajaavaisen paketoinnin vuoksi palautuu kuljetusvaurioituneena, vastaa asiakas tällöin tuotteen arvonalenemasta, eikä huippukalustetta velvoiteta palauttaamaan tuotteen hintaa asiakkaalle laiminlyödyn paketoinnin vuoksi. Palautuksesta on aina ensin ilmoitettava huippukalusteen asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@huippukaluste.fi). Tuotteen palautus on asiakkaalle maksuton, silloin kuin asiakas palauttaa tuotteen itse matkahuollon tai postin toimipaikkaan antamiemme ohjeiden mukaisesti. Tällöin asiakkaalle ei tule maksettavaksi palautuksesta aiheituvaa palautuskulua. Tuotteen toimituskuluja ei palauteta asiakkaalle, eli ainoastaan toimituskulut (max 20eur) jäävät asiakkaalle maksettavaksi. Mikäli tilaukselle on valittu maksullisia lisäpalveluita, esim. Huoneistoon kanto, kasausmaksu yms, ei näitä lisäpalveluista perittyjä kuluja myöskään palauteta asiakkaalle asiakaspalautustilanteessa.

Mikäli tuote on kokonsa vuoksi suuri (yli 60x60x120cm / 35kg)  jolloin tuotetta ei voi palauttaa matkahuollon tai poistin välityksellä, vaatii lähetys tällöin rahtikuljetuksen. Rahtikuljetus noudetaan aina asiakkaan pihasta ja tällöin asiakkaalle maksettavaksi myös tuotteen palautusrahti joka on sama kuin lähetysrahti (max 40eur). Jos tilaaja on valinnut lähetykselle huoneistoonkantopalvelun, ei palvelusta aiheutunutta kulua palauteta asiakkaalle. Jos tilaaja palauttaa tuotteen ja tarvitsee kantopalvelun myös noutotilanteeseen, peritään kantopalvelusta aiheutuneet kulut asiakkaalta (60-120eur)

Asiakkaalle palautetaan kauppasumma vähennettynä rahtikulut kun lähetys on vastaanotettu ja tarkistettu Kajaanissa. Huippukaluste lähettää asiakkaalle tarvittavat ohjeet palautusta varten. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessaan. Asiakas vastaa tuotteen toimittamisesta ja siitä mahdollisesti asiakkaalle aiheutuvista kuluista Huippukalusteen määräämään paikkaan esimerkiksi postiin tai matkahuoltoon. Suuret tuotteet, esimerkiksi sohvakalustot joita ei ole mahdollista mittojensa tai kokonsa vuoksi palauttaa matkahuollon tai postin välityksellä, noudetaan yleensä asiakkaan kotipihasta. Palautusoikeus ei koske mittatilaustöinä tehtyjä vaatekaappeja tai muita erikoisvalmistettuja kalusteita. Palautusoikeus koskee ainostaan huonekaluja ja pientavaraa. Rakennuksilla ja kylpytynnyreillä ei ole maksutonta palautusoikeutta suuren kokonsa vuoksi, koska ne vaativat erikoiskuljetuksen. Tuote palautukset tehdään aina Kajaaniin. Tuotteen vastaanottamattajättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Mikäli vastaanottaja ei vastaanota tuotetta tai lähetys jätetään noutamatta matkahuollosta tai postista, peritään asiakkaalta tällöin toimituskulujen lisäksi myös tuotteen palautuskulu. Mahdollista laskutuslisää tai lisäpalveluna valittua kasauspalvelumaksu ei palauteta palautustilanteessa.

Jos asiakas on koonnut tavaran käyttöön ja haluaa tuotteen palauttaa syystä tai toisesta vastaa asiakas tuotteen purkamisesta ja huolellisesta pakkaamisesta. Huippukaluste ei vastaa asiakkaan käyttämästä ajasta ja vaivasta jota tuotteen kokoaminen, kantaminen, siirtäminen, purkaminen tai jälleenpakkaminen aiheuttaa. Mikäli asiakas käyttää tuotteiden kantamiseen, siirtämiseen, kokoamiseen tai käyttöönottoon ulkopuolista maksullista apua ei huippukaluste ole vastuussa näistä aiheutuneista kuluista.

 

Asiakastiedot

Kaupanteon yhteydessä antamasi tiedoja käytetään vain tilauksien lähettämiseen. Emme luovuta näitä tietoja ulkopuolisille.

Ylivoimainen este

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästyksistä tai laitteen virheellisen kunnon tai toimimattomuuden aiheuttamista välillisistä kustannuksista. Pyrimme palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman joustavasti ja hyvin. Virheiden tai erehdysten korjaamiseksi on aina paras tapa informoida meitä mahdollisimman nopeasti asian korjaamiseksi.

Asiakkaan tehdessä tilauksen huippukalusteelle hyväksyy hän nämä toimitusehdot.